Kamis, 25 April 2013

Cerita Lagi



DERITA ANAK KOS

“Derita Anak Kos”, kenapa gue ngambil judul itu? Karena itulah yang gue rasakan saat ini sebagai anak kos. Ini adalah pengalaman pertama gue jadi anak kos. Selama ini hidup gue tenang, damai, tentram, sakinah mawadah warrahmah *asssiiiikkkk terbang ngedengerinnyeee* yaaah semacam itulah. Kalo laper tinggal makan, karna emak udah masak. Nyuci baju tinggal lempar ke mesin penggilingan karna ada mesin cuci *emang ente kira mesin cuci ntu penggilingan padi apa?* ooh, salah toh? Maklum pengaruh anak kos. *ape hubungannye? Makin kagak nyambung, Waaah saraf ente* hehe jadi pengaruh ape dunk? Heeemm, yaaah, pengaruh-pengaruh lah pokoknya. Yang jelas hidup gue waktu SD, SMP, dan SMA kagak menderita seperti yang gue rasakan sekarang ne jadi anak kos.

            Sangkin menderitanya gue sampek doa “Kalo boleh hamba memohon ya Allah, hamba mau kampus hamba dipindahkan aje ke kampung ya Allah biar kagak jadi anak kosan, trus bisa deket ama ortu dan irit jajan. *Kagak akan dikabulin, ente tu nuntut ilmu, seperti pepatah “Tuntutlah ilmu sampai ke negeri Cina”* Lu tu bantuin doa kek, ne kagak! Malah ceramahin gue. Kagak ver Lu!!!. Baik kita lanjutin cerita tadi, gue takut jadi anak kosan, bukan karna gue kagak bisa masak, kagak bisa nyuci baju sendiri atau cuma kagak bisa masak air rebus doang, tapi gue tu udah ditakdirkan sifat pemalas didiri gue. Jadi ya walaupun ada bahan yang untuk di masak, kodratnya sifat gue males ya bakalan kagak mau nyentuh tu bahan masakan. Sampek suatu hari gue ditelfon ama emak, ditanya gue udah makan atau belum trus masak apa? Dengan santainya gue jawab, “Belum makan Mak, kagak masak, males Mak.” Langsung deh gue kena semprot ama emak gue, untung jauh kalo deket gue mesti pekek payung biar kagak muncrat ke muka gue dan kagak kebasahan. 

            Gue kagak ada masak, karna gue males jadi makannya beli nasi di ampera 6000, dalam hati gue, biar ngirit! Tapi lama kelamaan duit gue sedangkan kiriman duit seminggu lagi. Gue kagak berani minta kalo belum waktunya dikirimin duit padahal utang gue udah numpuk sampek keliling pinggang, belum lagi utang pulsa gue ama temen sekelas gue yang supeeeeerrrr duit, nagihnya ntu kayak rentenir yang siap-siap ngomong “lunasin hutang Lu SEKARANG kagak ada nunggak-nunggak lagi” sambil minta bunganya sekaligus. Oooh tidaaak!! Terpaksa deh gue galau tingkat dewa, tingkat bangunan tinggi, dan tingkat-tingkat yang tinggi-tinggilah pokoknya. karna kagak ada megang duit. *emang ya, ente nyusahin ortu aje. Kok hidup ya orang kayak ente?*. Lu kagak tau sih penderitaan gue jadi anak kosan, sediiiih banget tau!!!. Rencana gue mau demo ke istana Presiden, minta keadilan dan kemerdekaan yang wajib anak kosan dapetin yaaa beri bantuan berupa dana ama setiap anak koslah se enggaknya. Biar hidup anak kosan juga merdeka, anak kosan kan juga pahlawan, pahlawan meraih cita-cita di rantau orang. Hahaha *sekalian aje ente tinggal di Panti Asuhan, gratis semua!*. emang Lu pikir gue anak yatim piatu? Ortu gue masih lengkap tau!!!.

            Jadi, intinya sebagai anak kosan gue mesti ngapaen? Apa yang harus gue buat agar gue kagak semenderita ini? *Ya ente mesti belajar hidup mandiri lah, mau ngapa-ngapaen harus sendiri, Oke!* Udah? *Ho’oh*  Gitu aja? Jadi kesimpulannya? *O’on bener ente ya, kagak jelas apa yang gue sebut tadi? MANDIRI* Ampun, ampun, ampun iya deh mulai sekarang gue bakal belajar mandiri. Tapi selama gue udah gede’ gini gue juga mandi sendiri kagak dimandikan emak gue, babeh gue, mbak gue pokoknya keluarga gue deh. *Ente mau gua tabok? Kanan atau kiri? Pilih mane?* iya, iya sekali lagi sorry Bro! kagak lagi-lagi deh buat Lu darah tinggi ampek keubun-ubun. Vis!!!!

                                                            --- TAMAT ---

Tidak ada komentar: